Latest!

Majalah: Ujang (MEDIAFIRE)

Assalamualaikum/Salam sejahtera wahai followers yang kuat dan gagah perkasa bak wira negara (pantun dua kerat)

Tuto dah ada, software dah ada, komik pun dah ada, majalah je belum ada lagi. Jadi jom baca majalah pulak. Kali ni aku sediakan Majalah Ujang. Kalau dapat sambutan, Insya Allah akan diupdate dari semasa ke semasa.




Ujang #432 (15 Julai 2012)
Download Here



UJANG BUMPER PUASA #433 (1 Ogos 2012) → 59MB
Download Here


UJANG BUMPER RAYA #434 (15 Ogos 2012) → 58MB
Download Here

Credit to: FautiQ


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
4 Comments

4 comments:

  1. mna nak dpt kan pdf majalah ujang semua ni ek?? isu2 yg sblum nie ada x?? terutama sekali bumper puasa n raya lar...

    ReplyDelete
  2. mna nak dpt kan pdf majalah ujang semua ni ek?? isu2 yg sblum nie ada x?? terutama sekali bumper puasa n raya lar...

    ReplyDelete
  3. yg lain2 xde ke

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017