Latest!

Manga: One Piece (MEDIAFIRE)

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera wahai followers yang kacak dan cantik (puji ada makna ni)


Tadaaa.. mesti korang kenal + tahu kan cerita ni? Teringat masa keluar..
kat NTV7 dulu, puas gila aku gelak sebab dah dubbing Bahasa Melayu. Dah la alih suara, bahasa pun tak boleh blah.. inilah satu-satunya anime yang aku tengok dan dengar perkataan badigol sood keluar dari TV. Walaupun bahasa agak kesat, tapi aku memang enjoy habis dengan cerita ni. Cuma jangan terpengaruh dengan bahasa kasar tu dah la..

Kat sini aku sediakan manga je, anime dubbing tak sediakan hokeh.. :D

Kalau nak baca, ni link dia:

Episode 675 / 25 July 2012
Episode 676 / 1 AUGUST 2012
Download Here


Episode 677 / 12 AUGUST 2012
Download Here

Episode 678 / INSIDE THE LAB, LOBBY OF BUILDING A
Download Here

Source: MANGAPANDA


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
1 Comments

1 comment:

  1. uih tak pernah tengok kartun nie..nanti nak tengok jugak..boleh download kan..:-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017