Latest!

Filem: Battleship DVDRip Hardsub (452MB)

Assalamualaikum dan Salam sejahtera..

Patutnya hari Sabtu lepas lagi aku dah nak publish movie ni tapi laptop aku jealous dengan kemesraan aku bersama internet membuatkan beliau MENYEKAT internet terus ke komputer riba aku (ayat skema) '_' ?


Jadi tanpa membuang tenaga aku yang tengah kelaparan ni baru berapa jam puasa dah lapar jom layan movie kejap. Sesuai menonton bersama budak-budak yang baru berlatih berpuasa (dusta semata-mata) xP




Part 1 (200MB)

Part 2 (200MB)

Part 3 (52MB)

Source to Teamhanna


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
2 Comments

2 comments:

  1. battleship versi bdrip dah keluar? yg ne download guna MF ke?

    ReplyDelete
  2. @Nick Nashram


    sori lambat balas teacher, :D
    yup dah keluar, ha'ah ni guna MF..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017