Latest!

Is it True?: Kucing Berwajah Dua

Assalamualaikum/Salam sejahtera..


•Wajah kucing ini terbahagi kepada dua bahagian iaitu satu bahagian berwarna hitam dan satu bahagian lagi berwarna perang.


Mata kucing ini juga ternyata berbeza iaitu dengan sebelah mata berwarna biru ais dan sebelah lagi berwarna hijau.

 Venus juga dikenali sebagai 'chimera' berikutan komposisi genetiknya yang berbeza serta warna matanya yang disebabkan oleh Heterochmia.


Secara tidak langsung, Venus telah menjadi bintang dalam beberapa video YouTube dimana ia telah ditonton sebanyak 154,000 kali dan ribuan "like".

Venus kini mempunyai laman Facebook nya sendiri di mana ia berjaya menarik seramai lebih 22,000 peminat.

Walaubagaimana pun, selain mempunyai kemasyhuran, Venus juga terpaksa berhadapan dengan kelemahan dan tidak disukai oleh sesetengah orang kerana wajahnya persis dengan Harvey Dent, musuh Batman yang bermuka dua.



→ "Ia berbadan kecil namun suka memakan makanan daripada mangkuk anjing yang mempunyai cebisan makanan yang besar berbanding makan di dalam mangkuknya sendiri," terang pemilik Venus di dalam akaun Facebooknya.




Sumber: Transformasi Semasa


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
3 Comments

3 comments:

  1. comelnye..tengok kucing ni teringat dekat Puss, kucing dalam cite shrek..hahah

    ReplyDelete
  2. @Nick Nashram

    Ha'ah kan.. Puss tu lg la, suka sgt buat muke kesian.. rase mcm nak cungkil² je mata dia.. haha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017