Latest!

Lifes: Peramah ke Pemarah

Assalamualaikum..



Akhir-akhir ni aku senang menjadi seorang yang pemarah kat orang lelaki. Entahlah, sejak aku kecewa memilih kawan, aku macam takut nak cari kawan berlainan jantina ni.


Senang cakap, sekarang aku seorang yang jarang nak bersembang dengan mamat. Kalau aku bersembang dah kira baik la. Bila orang buat aku marah, aku malas nak fikir panjang. Say goodbye is better than I still having friend like him. Haa nasib la korang tak faham bahasa omputih aku ni. Malas aku nak semak, tengah marah.

Apa yang pasti, aku betul-betul terluka dengan 'sahabat' yang 'baik' dengan aku. Bukan senang aku nak marah orang secara drastik. Bila aku marah, that mean aku marah sangat dan takkan bertegur sapa lagi dah.

Maaflah, lepas ni aku akan jadi seorang yang berlainan dari sifat sebenar aku. Kalau manusia macam ni la yang aku akan jumpa, lepas ni aku akan berubah. Biar orang lelaki benci aku, lagi bagus dari aku benci diorang.

Ok this is a short entry for today. Tak tau nak mengadu kat mana. Selamat malam.


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017