Latest!

Lifes: Makanan Kegemaran

Assalamualaikum and peace be upon you

Okeh, tiba-tiba teringat dekat semua makanan kegemaran aku. Mau gastrik kalau macam ni, cari satu gambar je dah berbunyi perut. Belum kira airliur aku TERjatuh beberapa titik masa tengok semuaaaaaaaa gambar kat bawah ni. kotor punya olang Kredit pada gambar-gambar yang aku curi tanpa mintak izin.. demi makanan sanggup melanggar etika blog ye cik Iha.. huhu.. nanti kalau ada lagi makanan kegemaran yang aku ingat aku tepek gambar lagi.. wiee~

Crab stick

Curly fries

Keropok lekor

Sotong sumbat pulut

Wantan goreng


Potato wedges with cheese

Kuey teow kung fu

GCB (McD)

Kentang goreng (yang berkedut seribu macam dalam gambar ni)

Sosej

Aiskrim goreng

Karipap pusing/putar

Bebola ketam

Mee Zow Zow (nak jugak) xD

Super Ring

Fish and chips

Milo cereal

Telur goreng

Cheese cake (Secret Recipe)

Bebola udang

Kerupuk (Keropok) Palembang
P/s: Suka yang ada warna je :D

Colonel Burger

McChicken (McD)

Toasted Twister (KFC)

Toasted Pocketful (KFC)

Beef Satay

Roti John

Kuih deram

Nasi Pattaya

Nasi paprik

Yong Tau Foo

Cendawan goreng tepung

Croissant

Garlic bread with soup

Say Cheese (Big Apple)

Sardin (tapi kentang yang berlambak)

Roll biscuits

Bahulu gulung

Laksam


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
16 Comments

16 comments:

  1. Waaaaa.. terliur malam2 gini T.T
    same with me.. kebanyakkan nya pun FAV Hana. terutama sekali karipap pusing ngan Laksam.. errr.. #lapau den#

    ReplyDelete
  2. @Hana

    Hehe, memang saja nak ajak kawan2 lapar secara berjemaah lepas tengok gambar2 kat atas.. :D

    ReplyDelete
  3. sedapnyaaa.

    meh jemput dtg blog kite :)

    ReplyDelete
  4. lapar pulak rasa...-__-"

    ReplyDelete
  5. @Aesya Zealous

    ok2 (sambil mekap muka nak gi BW) :D

    ReplyDelete
  6. @nur anis

    Hihi, nasib baik bukan bulan puasa..

    ReplyDelete
  7. @Tracey

    Wuyoo kuatnya jerit.. anyway jangan skip makan ye..

    ReplyDelete
  8. sedapnyee...
    sib baik baru pas mkn..ngeee
    done follow u..;)

    ReplyDelete
  9. Salam ukhwah Iha. Singgah balas kunjungan.

    Hana paling suka kopok lekor! Sotong pulut teringin nk mkn. Tp kat Selangor ade ke jual? Bkn dia pemes kt belah timur ke? huhu

    ReplyDelete
  10. @HanaNabihah

    Salam ukhwah cik Hana.. Iha pun lahir dan bermastautin kat selangor jugak so dah lama tak makan pulut sotong ni.. rasa macam nak meroyan je.. :D

    ReplyDelete
  11. waa... walaupun mostly makanan segera, tp feveret tu,,haha

    ReplyDelete
  12. @trah zain

    Hehe.. make sure tgk pic ni lepas makan tau, takut kelaparan tahap dewa pulak nanti :P

    ReplyDelete
  13. wow..semua makanan diatas seribupilihan suka makan..hehe..memang sedap kan..klu makan memang dah tak ingat orang sekeliling..huhu

    ReplyDelete
  14. gulp.... crab stick mcm adik kita ..suka makan.. -_- kedekut sampai srok2 dalam peti sejuk..hehe.. semua di atas kita suka makan..tapi sekarang kena kurangkan..huhu..banyak garam..tak elok tau..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017