Latest!

Lifes: Empat Haribulan Dua

Assalamualaikum and peace be upon you..


4 Februari telah mengingatkan aku pada dua peristiwa dari tahun yang berbeza.

Apakah??

4th Feb 2008 → Operation 

Heheh, tak heran pun kalau operation sebab aku ingat lagi waktu tu merupakan pembedahan kali ke-8. Cuma TERpaksa pilih 4 feb sebab dah 2 kali cancel nak operate. Mula-mula cadang nak buat hujung tahun 2007 bersamaan waktu cuti sekolah. Aku masih tingkatan satu masa tu. Tapi sebab ramai sangat patient sampai pukul 8 malam pun pembedahan untuk patient lain tak selesai lagi TERpaksa la aku postpone tarikh pembedahan. Tak lama lepas tu hujung bulan Januari 2008 kena buat operation tapi cancel lagi atas sebab yang sama (psttt, sebenarnya dulu aku suka kalau pembedahan dibatalkan, I am feel free bak kata omputih). Jadi pembedahan tu berjaya dijalankan pada 4 Februari.

4th Feb 2009  Putus cinta

Cewahhhh..panas punya statement. Ekceli waktu tu aku sendiri yang putuskan hubungan dengan beliau. Tingkatan dua, time tu memang aku suka bertindak terburu-buru sikit. Baru couple dia dah abaikan aku, sebelum nak aku kemain lagi bagi ayat-ayat yang manis berperisa strawberi, mana tak hangin. Kalau tak silap aku, lepas clash je aku terus nyanyi lagu ST12 - Cari Pacar Lagi tiap-tiap hari. Lololol~
Cerita 4 tahun lepas dah ni (nombor 4 lagiii) kalau nak ingat balik pun takde apa yang menyedihkan. Just one of some wonderful moment on sweet 5teen.. :)

Tarikh ni aku fobia jugak dulu. Tapi bila dah nak masuk umur 19 ni baru aku sedar, tak payah nak takut sangat dengan tarikh-tarikh tu semua. Akan datang banyak lagi pengalaman pahit yang bakal diterima, betul tak anda semua yang osem? Belum lagi tarikh 25 dan 27 Februari, itupun ada kisah tersendiri. Nanti aku dah sedia aku cerita.

Dah, jangan duduk lama-lama dekat entri ni. Siapa yang nak blog dia kena promote tinggalkan link di SINI dan boleh jugak join di SINI untuk yang nak tambahkan followers.


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
2 Comments

2 comments:

  1. wah kebetulan sama pulak tarikhnya tu...

    ReplyDelete
  2. @Hatimi Tahirruddin

    2008 dgn 2009 je kisah x berapa best.. 2010 pulak berjaya lari dari kelas waktu cikgu tengah mengajar.. haha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017