Latest!

Wordless Wednesday 2

Assalamualaikum..

Baru kali kedua aku buat rabu tanpa kata (tapi nak taip jugak). Ini kerana selalunya setiap kali hari rabu aku akan buat entri yang lebih panjang dari hari yang lain. Tapi kali ni, aku masih letih. Disebabkan aku letih, aku tak ada idea nak update secara serius.







Semua gambar diatas merupakan koleksi makanan dan minuman yang ada kat dalam bilik aku. Fuhh, tak keluar seminggu pun boleh hidup ni. Heheh..


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
4 Comments

4 comments:

  1. @Hatimi Tahirruddin

    Mana la Pn. Ci (cicak), Kak Se (semut) dengan En. Li (lipas) datang tiap-tiap hari, hehe..

    ReplyDelete
  2. banyaknya junk food dia..tapi seribupilihan suka benar makan chipsmore..hehe..:-)

    ReplyDelete
  3. wAAA AKAK SUKA MAMEEE..TP TERPAKSA BERHENTI MAKAN SBB NAK JAGA KESIHATAN

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017