Latest!

SEGMEN BERKENALAN BERSAMA YENN

Assalamualaikum..

Klik banner untuk menyertai.

Ni lagi satu segmen yang boleh buat korang muntah. Maksud aku segmen kali ni aku nak menyibuk buat biodata sendiri *atas arahan tuan segmen* sediakan apa-apa alat pencegah muntah dulu sebelum baca tau xD

Yenn suruh letak gambar yang sweet. Comel tak Kak Tonnn~ xp

Nama sebenar: Nur Nabihah Mohd Fazali
Tarikh lahir: 26 Februari 1994
Asal: Selangor
Adik-beradik: Anak ke-4 dari 5 beradik
Warna kegemaran: HITAM! *tapi belog kaler pink gitu* :p
Pernah bersekolah di:

-Tabika KEMAS, Cheras (nak jugak)
-Sekolah Kebangsaan Taman Cuepacs = 2001 - 2006
-Sekolah Menengah Kebangsaan Perimbun = 2007 - 2008
-Sekolah Menengah Kebangsaan Dusun Nanding = 2008 - 2010
-Sekolah Menengah Kebangsaan Abdul Jalil = 2010 - 2011
-Sekolah Menengah Kebangsaan Engku Husain = 2011 - 2012

#Seorang perempuan yang kuat gelak
#Suka berkawan dengan ramai orang sampai tak ingat kawan yang mana satu, adoyainyepun~
#Suka pelangi, sebab dalam seumur hidup boleh kira berapa kali tengok pelangi. Keobsesan terhadap pelangi semakin bertambah bila tinggal di Taman Pelangi, senanggggg sangat pelangi muncul! :3
*banyaknya perkataan pelangi, bhahaha*
#Seorang yang benci sangat POTONG BAWANG (ini maksud kiasan ye, bukan bawang betul-betul). Kalau TERpotong bawang, make sure tak lebih dari 2 minit.
#Suka makanan yang menggemukkan badan *patut la badan aku dah macam gajah kat Thailand je*

Rasanya tu je kot, sebab aku dah pernah cerita tentang diri aku kat entri sebelum ni. Jadi kalau Yenn nak kenal kita lebih lanjut silalah pergi ke entri berikut. Erkk ada pulak peserta bagi arahan kat tuan segmen eh? Hahaha jangan marah..

Nak tag adik +taShira Sha. :)


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
5 Comments

5 comments:

  1. Panjangnya pengenalan tuh ... heheheee . selamat bersegmen .

    ReplyDelete
  2. tak suka potong bawang ye?? bg ena, best potong bawang sbb entah la... hehe apapun, semoga berjaya bersegmen ye

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum..Thanks sudi join first segmen sya..Salam kenal dri Sabah buat Nabihah dri Selangor..hehe,Btw,senarai pesrta sya dah update..jom blogwalking ^_^

    ReplyDelete
  4. ala..muka separuh ja tunjuk..hehe..potong bawang means nangis? hhuhu

    ReplyDelete
  5. wah kak ton tgh minum air apa tu? hehehe....byk tul sekolah tu....wa pon seumur hidup ni baru berapa kali je nampak pelangi...sape kata pelangi akan muncul selepas ujan....hehe kalau takde matahari lepas ujan tu jgn harap la ada pelangi...hoho

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017