Latest!

10 Blogger Comel di Malaysia!

Assalamualaikum..

Klik banner untuk menyertai.

Calon-calon TERCOMEL adalah:


Depa ni bukan setakat comel je, mereka-mereka juga antara yang paling aku rasa selesa kalau datang komen ke blog mereka. Yang lain-lain pun comel jugak, tapi apakan daya cuma kena tag 10 orang je. No tacing tacing ekk..

2 Orang Mangsa yang Comel:


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
8 Comments

8 comments:

  1. yey..turut mengglemer di situ..makasih ye iha
    terasa diri ini semakin kiut miut

    ReplyDelete
  2. woohhh comel ke kite ni? -.- haha btw thanks yee kakak comel!

    ReplyDelete
  3. eh²...kite comel?*kembang kempis hidong sat...haha iha pun comel jugak!ohsem mosem lagi..>,<

    ReplyDelete
  4. alah...nama wa tak tersenarai la pulak...haha....

    ReplyDelete
  5. Yeyy ! nama dina ade kat situ hehehe (kebudak-budakan betul) :p

    #Goodluck ye kak . best gile hadiah-hadiah dia o.O

    ReplyDelete
  6. Eh ! tersenarai , haha . Tiba-ii terasa terharu *muntahpelangi :P

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum & Hai, Lyeen datang sini. terima kasih sudi support segmen Lyeen..:D

    Happy blogging dan good luck ok..:)

    "Biarlah hidup kita semanis dan se'cool' cupcakes"
    http://dewisyifaindehouse.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017