Latest!

:D







Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
18 Comments

18 comments:

  1. Knp ni.. Ihaa tgh bersedih ker?

    ReplyDelete
  2. why you so sad maaa?? :(

    ReplyDelete
  3. Alaa akak jangan la sedih sedih. Jom kite gelak same same k :D :D

    ReplyDelete
  4. sedih ke dik... takmo sedih2 ya... nanti tak sihat pula..

    ReplyDelete
  5. itulah kehidupan . semoga iha trus tabah melaluinya . pasti ada sinar yang akan menerangi ...

    ReplyDelete
  6. pic ke-2 tu cantik
    mood nak nangis ke iha
    nangis jap..luahkan segala terpendam..nnti sure akan rasa lega

    ReplyDelete
  7. kalo nk nangis, nangis je... in shaa Allah lega lps tu..

    ReplyDelete
  8. bagus sebenarnya nangis sebab ada kajian kata lagi banyak nangis lagi banyak toksik yang keluar dari badan kita. tapi saya nak nangis susa laa.. kena tengok cerita korea ke baru nangis. hahaha

    ReplyDelete
  9. hai iha! lma x jenguk blog u. Sorry, busy sangat. nak nangis aa cam ni. :( wuwuwu...

    ReplyDelete
  10. terasa nak kuar jugak air mata ni :(

    ReplyDelete
  11. nape bersedih nii...tak chumil la dear ..tewwnyumm tikettt..:)

    ReplyDelete
  12. keep smiling...dont sad..Allah always with u :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017