Latest!

Segmen Follow April hingga Disember 2013

Assalamualaikum..

Click this banner

Walaupun segmen ni masih 'berjalan' dalam jangka masa yang agak panjang, tapi aku peserta ke berapa ratus entah baru sempat nak join. Lembab kan aku.. demi Cik Akak +Nao Mei yang omei, lautan berapi sanggup ku renangi sambil memanggil ambulans untuk bantuan menghantar aku ke unit kecemasan dengan segera, haha..

Buat semua peserta yang telah menyertai dan bakal menyertai, selamat maju jaya diucapkan.
Tarikh tutup penyertaan sehingga 31.12.2013.


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
3 Comments

3 comments:

  1. Selamat bersegmen jarak jauh......hahaha
    cik akak dah letak dalam list tu.,....
    makseh support cik akak :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..Datang dari segmen yang sama..Saya peserta yang ke-2..Jemput singgah ke blog sy... http://thisismylife-eyka.blogspot.com/2013/04/segmen-follow-april-hingga-disember-2013.html

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. Blogwalking sini.

    Btw, Jom join segmen ni. Tak kisah nak buat entry atau pun tak. Yang penting, harap sudi join untuk memeriahkan lagi segmen ni XD

    http://cikfafasweet98.blogspot.com/2013/11/segmen-follow-sampai-muntah-free.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017