Latest!

Kisah Keluarga Yang Annoying

Assalamualaikum..

Entry kali ni aku cuma nak ceritakan sikit mengenai satu rancangan TV yang aku berminat nak tengok buat masa ni.. haa, bukan Wonderpets tau, Spongebob Squarepants pun bukan.. hah Raja Lawak? Ish, kat rumah aku mana ada Astro.. stro (straw) minuman pun takde.. sekarang ni aku agak berminat tengok cerita Nanny 911 ni.. kalau tak tahu tu cerita apa korang boleh tengok kat sini .. tu cuma salah satu episod dalam Nanny 911..


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017