Latest!

Lifes: 10 Bulan Kemudian

Assalamualaikum..


 Tiba-tiba hari ni terbukak pintu hati nak publish satu entri. Aku yakin dah takde seorang pun yang kenal aku sekarang. Nilah akibat menghilang sampai 10 bulan, huahaha.

Dengan rasa bangganya, aku rasa nak aktif balik dekat dunia blog dalam masa terdekat. In shaa Allah akan cuba adakan masa terluang untuk buat entri baru.

Ada masa terluang, aku akan blogwalking macam dolu-dolu balik. Nak ganggu ketenteraman kawan-kawan yang pernah jadi mangsa sakat-menyakat. Bulan puasa pun buat perangai kan aku ni. Takpe tak lama lagi dah nak raya, so nanti mintak maaflah balik. Hehehe..

Dah takde idea nak taip, Kbai.
*dalam sejarah budak banyak bebel ni buat entri ringkas, sekian*


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017