Latest!

Lifes: 10 Bulan Kemudian

Assalamualaikum..


 Tiba-tiba hari ni terbukak pintu hati nak publish satu entri. Aku yakin dah takde seorang pun yang kenal aku sekarang. Nilah akibat menghilang sampai 10 bulan, huahaha.

Dengan rasa bangganya, aku rasa nak aktif balik dekat dunia blog dalam masa terdekat. In shaa Allah akan cuba adakan masa terluang untuk buat entri baru.

Ada masa terluang, aku akan blogwalking macam dolu-dolu balik. Nak ganggu ketenteraman kawan-kawan yang pernah jadi mangsa sakat-menyakat. Bulan puasa pun buat perangai kan aku ni. Takpe tak lama lagi dah nak raya, so nanti mintak maaflah balik. Hehehe..

Dah takde idea nak taip, Kbai.
*dalam sejarah budak banyak bebel ni buat entri ringkas, sekian*


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
10 Comments

10 comments:

  1. Salam..dah follow ...
    jaja datang dari segmen yang sama... :)

    jempot join GIVEAWAY Jaja yee..

    http://jajasutera.blogspot.com/2014/07/giveaway-ramadhan-syawal-by-jaja-sutera.html

    ReplyDelete
  2. selamat kembali berblogging

    ReplyDelete
  3. done follow sini.
    salam perkenalan.

    ReplyDelete
  4. Salam. Hee tidak mengapa. Blog bukanlah hakmilik kekal kita.

    ReplyDelete
  5. hello iha...welcome back! still ingat sy tak? hahaha...:)

    ReplyDelete
  6. hei.. lama gila..ala baru berapa bulan kita setahun lebih, dh nak 2 tahun blog satu tu tak aktif..hahaha..actually privatekan ja..btw kita ada blog baru.., kalau tak kenal kita nana liena..

    harap (*lupa dh nickname apa) sihat selalu ok! :)

    ReplyDelete
  7. namaku kekal di top komen ya..hahaha..

    ReplyDelete
  8. being here.. where r u dear, miss you.. :D

    ReplyDelete
  9. hai dear :) salam perkenalan ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017