Lifes: Cerpen Ke-4 di Penulisan2u

By iha - 1/02/2015 12:48:00 PM

Assalamualaikum..

Untuk korang yang dah lama kenal aku, mesti korang tahukan yang aku suka menulis cerpen yang tak best, haha.. 29 Disember lepas, cerpen keempat aku iaitu Cahaya Bidadari telah disiarkan di Penulisan2u. Ini adalah satu-satunya cerita yang paling serius pernah aku karang. Tak tidur malam sambil kerut kening sebab buat rumusan pasal tempat menarik di Australia.

Aku nak orang membaca dengan ilmu, bukan untuk suka-suka. Tapi serius sikit, tak buat lawak. Aku kena perah otak memandangkan tak pernah pergi luar negara. Paling jauh pernah pergi Kulim - Segamat je.


Mintak tolong untuk sesiapa yang minat baca cerpen, minta tolong sangat-sangat untuk beri kritikan berasas dekat laman web tersebut. Kalau ada yang tak kena, bagitahu je, aku terima 100%. Cuma jangan kutuk aku dengan mencarut dahlah. Nanti aku menangis kat sudut bilik air.

  • Share:

You Might Also Like

13 Geng Banyak Bebel

  1. wah ihaaaa.. ada cerpen sendiri.. bagussss.. errr.. jap.. iha ingat lagi ke kat teman?? teman ingat lagi kat Iha, kadang tertanya2 mana pergi Iha dah lama tak komen blog tengkubutang.. sekali nampak iha ni, tu yang terus terjah blog iha.. heee

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. :)

    Lama tak nampak iha..awal tahun 2015 baru ketemu semula. Ayie masih ingat iha mmg berbakat dlm bidang penulisan. Selalu ada idea dan ayat yg menarik...

    ReplyDelete
  3. tahniah.. semoga success sbg penulis.. :)

    ReplyDelete
  4. wahhh. rajinnya mengarang :) ada masa nanti kita baca okaayy :D

    ReplyDelete
  5. okay...nnt sally kesana utk bg sokongan! :)

    ReplyDelete
  6. saya selalu jadi pembaca setia di penulisan2u. selalu jadi pembaca yg senyap aje. dan dah baca dh cter ni cuma tak komen aje. hehe :D tak sangka awak yg tulis. hehe btw cerpen ni mmg best! teruskan dan semoga sentiasa berjaya dlm bidang penulisan :)

    ReplyDelete
  7. berbakat sungguhhh...daebak! teruskan penulisan yaa.. moga moga menjadi seorang penulis yang terkenal suatu hari nanti ^___^

    ReplyDelete
  8. wah di siarkan ? kagum ini nak baca nie

    ReplyDelete
  9. wahhh tahniah ye ^^ mesti best cerita ni :))

    ReplyDelete
  10. wah...nnt boleh keluar buku laa..pastu TV3 lak ambik jadi karya drama..wahh bestnya kalau pndai mnulis nie

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah...tahniah...nanti saya baca yer...selamat maju jaya...^_^

    ReplyDelete
  12. kita xpernah lagi baca cerpen iha yg sbelum2 ini .. T__T huhu.. kalau ada masa terluang boleh la bca cerpen/buku online..
    jd xmo la komen2 yg membodek sbb xbaca lgi..hehehe

    ReplyDelete
  13. wahh. pandai buat cerpen ye. nanti2 wardah tengok. macam best je ni :)

    ReplyDelete