Latest!

Lifes: Nota Pelik Dalam Almari

Assalamualaikum..

Sekali pandang, memang aku pelik apesal ada kertas hodoh ni kat dalam laci. Tangan dah nak campak kertas ni kat plastik sampah, tapi tergerak hati untuk tengok bila nampak tulisan sendiri. Baru sedar yang tulisan aku buruk, bhahaha..



Cuma aku tak pasti bila pembedahan yang ke-13 pulak. :D


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
3 Comments

3 comments:

  1. haii Iha..comeynyaaaa blog biru..singgah sini mmblas kunjungan..done follow Iha ^_^

    ReplyDelete
  2. kagummm sangat dgn ketabahan awak..

    ReplyDelete
  3. comel tulisan Ihazaliza :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017