Latest!

Wordless Wednesday 10

Assalamualaikum..


Mulut besar macam Pac Man, Kalau sudi silalah komen :D

Comments
24 Comments

24 comments:

  1. Wahhh! dah bertunang ehh? hikhikhik Alhamdulillah. nanti kawen, jemput kite :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, akak siap buat kad kawen saiz kertas A3 lagi kalau nak jemput Nunu tau xD

      Delete
  2. wauuuuu sapa bagi cincin tuuuu...putera rajakah?

    ReplyDelete
  3. wahh3 cincin apa tu iha syg..hee..chantekk ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maceh akak sayang.. nanti iha belanja akak Super Ring ek :D

      Delete
  4. wah...apakah...ceciter ceciter...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak Farah sayang tunggu tau.. ;)

      Delete
  5. Replies
    1. Acik tunggu entri seterusnya k.. :)

      Delete
  6. saper beri tuh ... shining u ... awww

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shine bright like a diamond.. ops TERnyanyi pulak.. kak Vee tunggu jawapannya tau..

      Delete
  7. ehem, dah bertunang ke sis?? 0.0 wahhhh cantik2

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai cantik ke, terima kasih sis Ena.. :)

      Delete
  8. cincin??hehe tanda apa ni? hihi:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tandanya kena tunggu entri lepas nih, haha.. :D

      Delete
  9. wah cincin tunang ke? siap bersinar2 lg tu... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru rasa jd mcm m.daud kilau sikit.. ada shining2, haha.. jawapan ptg ataupun malam kang kot..

      Delete
  10. nak nganga boleh ? WAAAA jari siapakah dan cincin siapakah dan cincin itu untuk apakah !?? Akak nak kawen ke ? Betol ke ? (penuh tanda soal) . Nak baca entri akak pasni . Nak baca nak baca nak baca ! :DD

    ReplyDelete
  11. Ehem2....tayang cincin nampak ...hihi

    ReplyDelete
  12. cm best je buat entri pakai cincin nih.. rabu minggu dpn nak buat gax la.. hek3.. :DD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Iha Zaliza © 2010-2017